CELEBRACIÓ DE SANTA CECÍLIA

Santa Cecília és la patrona dels músics, habitualment els alumnes de 4t i 6è fan un petit concert per als companys d’infantil al teatret de l’escola. Aquest curs ho vam fer al pati i així, tot i que una mica de lluny, vam poder veure’ns i escoltar-nos.

Els alumnes de 6è van fer un ball de bastons amb la cançó “El Ram Ram”. Van poder fer aquesta actuació gràcies a que la colla de Bastoners d’Esplugues va cedir un lot de bastons a la mestra de música. La Sílvia va buscar balls i els ha estat treballant amb els infants. S’ho han passat tan bé que hem decidit comprar-ne per l’escola i així poder mantenir aquesta activitat que fomenta l’atenció, coordinació, treball en equip i també transmet una part de la cultura dels balls Catalans.

Els alumnes de 4t ens van mostrar com de bé porten l’aprenentatge dels carillons, fa només 3 mesos que practiquen i ens van sorprendre amb 3 peces: “El cargol”, “El gegant del pi” i “Ha sortit el Sol”.

Tot i que els més petits de l’escola venien a escoltar el concert, també ens van voler mostrar que elles i ells estan aprenent a cantar moltes cançons amb la seva mestra de música, Irene. Els de P3 van fer “l’Esquirol”, els de P4A “Sóc un bolet, els de P4B “Baixant de la font del gat” i els de P5 “m’agrada la tardor”.

Aquí teniu un trosset de l’actuació de tots els grups.