CELEBREM LA CASTANYADA

Totes i tots sabem que aquest curs ens perdrem coses que fèiem abans, però n’hi ha d’altres que les podem readaptar i així continuar gaudint-les, encara que sigui de manera diferent.

A la nostra escola fomentem molt que els infants es coneguin entre ells, els petits amb els grans i els mitjans i per això aprofitem les tradicions per fer celebracions conjuntes.

Aquest curs, de moment podem dir que hem pogut gaudir de la Castanyada! Gràcies al nostre gran pati vam donar un espai a cada grup. Primer van fer uns balls que havien preparat amb les seves mestres de música, Sílvia i Cristina A.Després van menjar-se els panellets i pastissos de tardor que havíem comprat, aquest any no els heu pogut fer vosaltres, però la pastisseria Dolça Barcelona us en ha preparat uns de ben especials! Amb els noms de les classes i tot!

Al migdia, els i les alumnes que es van quedar al menjador van gaudir d’un àpat especial, pizza de la Joselin! i com sempre les seves divertides monitores els van alegrar encara més el dia vestint-se totes de Castanyeres.