AJUDA’NS A AJUDAR

Ja fa molts anys que l’Ajuntament d’Esplugues dins el seu àmbit d’Inclusió Social, fa una campanya anomenada “Ajuda’ns a ajudar” al nostre municipi per poder recaptar aliments que aniran directament a famílies vulnerables de la ciutat.

Habitualment demanen la col·laboració de les escoles. Aquest any ens van informar de què no estava previst fer-ho així perquè no volien donar “més feina” als centres educatius, però si volíem afegir-nos-hi no hi hauria problema.

A la nostra escola pensem que, enguany més que mai, cal continuar treballant amb el nostre alumnat el gran valor de la solidaritat, pensem que si durant els primers anys de la seva vida ho fem, podrem crear una bona base que els servirà per mirar de millorar el món que els envolta.

Us animem a totes i tots a participar-hi. DIMARTS 1, DIMECRES 2 i DIJOUS 3 de DESEMBRE podeu portar productes tipus oli, cereals, llet, cacau en pols, cafè, farina, puré de patata, pasta, arròs, salsa de tomàquet, llaunes de menjar preparat, conserves variades, melmelades, fruits secs…

Moltes gràcies a tothom i segur que un any més podrem fer la nostra “gran petita aportació” a aquesta campanya!