8a CURSA SOLIDÀRIA, RUN TO HELP SOS GALGOS

El passat dimarts 19 d’abril vam poder tornar a celebrar la Cursa Solidària amb totes les famílies dins de l’escola, animant els nois i noies i participant de la festa. Va ser genial!!!!! A més, en aquesta edició vam ampliar l’esdeveniment amb una cursa per a famílies, moltes gràcies a totes aquelles famílies que us vau animar a córrer, esperem que el proper curs siguin moltes més. Des de SOS GALGOS ens van agrair la inivitació que els van fer els nens i nenes de sisè a participar del projecte i pels 374,80 euros que van recollir entre els “euros solidàris” i la venta d’articles.

Felicitats als nois i noies de sisè per l’organització, a tots els nens i nenes de l’escola per l’esforç i a totes les famílies que van gaudir i participar de la festa. L’any vinent, repetim!!!!!!!