CAMPANYA AJUDA’NS A AJUDAR

L’Ajuntament d’Esplugues organitza cada any la campanya de recollida d’aliments “Ajuda’ns a ajudar” amb la qual participem amb els nostres alumnes.

Un curs més hem aconseguit que sigui tot un èxit, mireu quin munt de coses heu portat entre tots i totes.

Moltes, moltes gràcies!!!!

THE ADVENT CALENDAR OF 2019

Hello families,

This year again children from 5th and 6th garde created an advent calendar for every level (from 1st to 6th grade). Every day a child has an envelope with some challenges or questions about the project of their own class. If the answer to the question is correct they recive a chocolate bar. This was the day every group showed the rules to the different levels. Enjoy the pictures!

Etwinning presentation project

Hello everybody.

This year, children from 5th grade are going to participate in a European project where pupils and teachers will research and present traditional and local dishes prepared in schools.and share their recipe with their partners. The goal is to create a cookbook for children form different traditional dishes from Europe.

Currently, there are five countries in this project: Italy, France, Turkey, Lithuania and Rumania.

Here is the first video with the presentation.

CELEBREM LA FESTA DE LA CASTANYADA

El passat dijous 31 d’octubre, tots els nens i nenes de l’escola ens vam trobar al pati de l’escola per celebrar la festa de la castanyada. Primer
vam ballar unes quantes danses i després vam compartir tots els dolços que havia preparat cada classe, panellets, galetes i pans de pessic.
Ens ho vam passar genial!!!!!!

PREPAREM DOLÇOS PER LA CASTANYADA

El proper dijous celebrarem la Castanyada a l’escola. És el primer dia del curs en el què tota l’escola compartim una estona. Primer farem les dances que hem estat preparant amb la mestra de música, Sílvia. Tot seguit compartirem esmorzars entre els diferents grups i per això avui dimarts hem preparat diferents dolços de tardor, panellets, galetes, pans de pessic…

Us recordem que demà dimecres podeu anar a visitar l’exposició d’aquests dolços al teatret de l’escola.

Taller de dolços de tardor from pratribavideos2 on Vimeo.

TUTORIA ENTRE IGUALS

Hola famílies,
Aquesta setmana vam començar el projecte “TUTORIA ENTRE IGUALS” d’aquest curs. Aquest projecte, que ja portem uns anys duent a terme, té com a objectiu que els nois i noies siguin capaços de resoldre els petits conflictes que sorgeixen a l’escola, de manera autònoma.
Cada alumne de tercer, té un tutor o tutora de cinquè a qui pot demanar ajuda si té alguna necessitat. D’aquesta manera els nois i noies de la classe de cinquè ajuden i ensenyen als més petits a resoldre els seus problemes o discussions utilitzant el diàleg.
Com podreu veure en el vídeo, cada alumne ja té assignat el seu tutor o tutora.

DIA EUROPEU DE L’ESPORT ESCOLAR

Com ja sabeu, fa uns dies vam celebrar el DIA EUROPEU DE L’ESPORT ESCOLAR. Aquí podeu veure el diploma que ens han donat des de l’organització. Una de les altres activitats que es podien realitzar al voltant d’aquest esdeveniment era fer un vídeo ensenyant les activitats relacionades amb l’esport que es fan a l’escola. Els nois i noies de cinquè han estat els encarregats d’enregistrar el vídeo. Esperem que us agradi.