Temporització i indicadors

TEMPORITZACIÓ

OBJECTIUS I ACTIVITATS

OBJECTIU INDICADOR I CRITERI D’ASSOLIMENT
Actualitzar el lloc web del centre amb els documents que cal tenir publicats. S’han o no publicat els documents.

Actualització i publicació del 70% dels documents previstos.

Acabar de implementar l’ús de l’EVA: Google Classroom. Publicació i enllaç a les seqüenciacions.

Publicar i enllaçar dues activitats al trimestre per docent. (50% de cada trimestre).

Vetllar per utilitzar les tecnologies de forma segura, establint les normes d’ús. Programació d’activitats per afavorir l’ús segur de les tecnologies.

Fer mínim una activitat de tecnologia segura. (75 %).

Millorar la competència digital del claustre mitjançant formació continuada, per tal de poder afavorir l’assoliment de la competència digital del nostre alumnat. Fer ús de les noves eines de Google que s’han treballat a les píndoles.

Dur a terme, mínim, una activitat amb els alumnes. (75%).

Millorar la competència digital de l’alumnat introduint els EVA en els processos d’aprenentatge: Google Classroom. Revisió de tasques creades per l’alumnat ala plataforma Classroom.

Valorar l’autonomia i domini de l’ús de la plataforma Classroom. (50%)

Planificar l’ensenyament de la competència digital de l’alumnat per millorar-ne l’assoliment. Valorar l’activitat realitzada per part de l’alumnat.

Autonomia i capacitat de l’alumnat en la realització de les propostes. (50%).

Objectiu 1: Actualitzar el lloc web del centre amb els documents que cal tenir publicats

ACTIVITATS AVALUACIÓ I SEGUIMENT
1.1 Creació i/o revisió de les activitats/documents/comunicats de centre. Revisió trimestral de documents creats.
1.2 Publicació periòdica de les activitats/documents/comunicats de centre. Revisió mensual de les actualitzacions de la web

Objectiu 2: Acabar de implementar l’ús de l’EVA: Google Classroom

ACTIVITATS AVALUACIÓ I SEGUIMENT
2.1 Creació de dos activitats per cicle i/o per curs de: llengua, tutoria i medi en el Google Classroom a nivell de primària. Valoració trimestral d’activitats a través de les seqüenciacions
2.2 Creació de dos activitats per cicle i/o per curs de: llengua, tutoria i medi en el Google Classroom a nivell de secundària. Valoració mensual d’activitats a través de les seqüenciacions (Classroom, Canva, Formularis, enquestes).
2.3 Realització d’alguna píldora més sobre el classroom: rúbriques, canva,.. Valoració trimestral del domini de les aplicacions utilitzades incorporant noves estratègies d’edició.

Objectiu 3: Vetllar per utilitzar les tecnologies de forma segura, establint les normes d’ús

ACTIVITATS AVALUACIÓ I SEGUIMENT
3.1. Fer una activitat de conscienciació de l’ús i tractament de les xarxes socials a nivell de tutories. Realització d’una activitat anual.
3.2 Realització a CS del taller Pantalles del Programa de DipSalut “Sigues tu”. Programació d’activitats i projectes del programa “Sigues tu” a l’hora de seqüenciar valors.
3.3. Realització a ESO dinàmiques per treballar pantalles amb joves

del Programa de DipSalut “Sigues tu”

Objectiu 4: Millorar la competència digital del claustre mitjançant formació continuada, per tal de poder afavorir l’assoliment de la competència digital del nostre alumnat

ACTIVITATS AVALUACIÓ I SEGUIMENT
4.1 Formació digital a nivell de claustre. Fer mínim 2 píndoles al curs  sobre les eines de Google.

Objectiu 5: Millorar la competència digital de l’alumnat introduint els EVA en els processos d’aprenentatge: Google Classroom

ACTIVITATS AVALUACIÓ I SEGUIMENT
5.1  Realització de propostes que fomentin el treball autònom en els EVA. Crear una activitat mensual utilitzat la plataforma Classroom (enquestes, formulari, etc.).
5.2  Creació de formularis a través del Classroom per part dels alumnes des de cicle mitjà fins a cicle superior. Crear un formulari de Google durant el curs escolar.
5.2  Creació de formularis a través del Classroom per part dels alumnes de secundària. Crear un formulari de Google durant el curs escolar.

Objectiu 6: Planificar l’ensenyament de la competència digital de l’alumnat per millorar-ne l’assoliment

ACTIVITATS AVALUACIÓ I SEGUIMENT
6.1  Ús del Canva en presentacions i infografies, des de l’àrea de valors i medi. Creació d’un projecte amb Canva/Kahoot/Quizziz per trimestre i docent.
6.2 Redactar i planificar les competències digitals de l’alumnat. Creació d’algun projecte amb Canva durant el curs escolar per part de l’alumnat.
6.3 Adquirir el domini en l’utilització dels dispositius Chromebooks. Proposar reptes a realitzar per tal d’utilitzar el dispositiu amb autonomia.