ACTUALITAT:

Portes Obertes 2024

Jornades de Portes Obertes a l’Institut Escola Josep Pous i Pagès.
Les famílies d’alumnes matriculats al centre podran visitar les aules dels seus fills i filles els dies:
28/02: aules de 4t, 5è i 6è (Cicle de Grans)
29/02: aules de I3, I4, I5 (Cicle de Petits)
6/03: aula… Llegeix més»

Cursa Solidària (Dia de la Pau)

GRÀCIES per acompanyar-nos en el Dia de la Pau.
GRÀCIES per la vostra solidaritat, companyerisme i il·lusió.
GRÀCIES per demostrar, un any més, que el Pous som una GRAN FAMÍLIA.
GRÀCIES a les famílies, els alumnes i els docents que ens han acompanyat i ajudat a fer d’aquest… Llegeix més»

L’anguila viatgera

El dia 14 de desembre el Cicle de Mitjans (1r, 2n i 3r de primària) vam gaudir d’una activitat del Pla Educatiu d’Entorn. Els objectius de l’activitat eren:

• Divulgar la fauna aquàtica, tant el vertebrats com els invertebrats.
  • Desenvolupar la curiositat, l’interès i el respecte per l’entorn… Llegeix més»

Fotografies del 1r trimestre, Curs 23/24

Encetem un nou espai per les fotografies escolars. A partir d’ara, les fotos de les activitats que pengem a les xarxes socials us les penjarem també a la pàgina web a través d’enllaços al Google Fotos del centre.
D’aquesta manera, us podreu descarregar les fotos al… Llegeix més»

PATIS OBERTS

El pati de la nostra escola estarà obert cada dissabte de 10h a 13h i de 15.30h a 17.30h. Animeu-vos a venir a jugar amb els vostres amics i amigues!

Comunicat de suport al Marroc

Benvolgudes famílies,

La comunitat educativa de totes les escoles públiques de Figueres expressa el seu condol i la seva consternació al poble marroquí per la catàstrofe humanitària provocada pel terratrèmol que la matinada de dissabte va sacsejar la zona de Marrakech provocant milers de víctimes.
Tanmateix, manifesta tot el suport i solidaritat al poble marroquí i a la comunitat marroquina de Figueres en aquests difícils moments.
El dimarts, dia 12, abans de l’inici de les classes, a les 09:00h. al pati de l’escola es farà un minut de silenci en record de les víctimes del terratrèmol.

La comunitat educativa de:
-Escola Pallach
-Escola Sant Pau