Som la classe de les ABELLES

Aquest any les classes de tota l’escola hem triat el nom d’un insecte per les classes. Nosaltres, com ja sabeu, després d’una doble votació, hem escollit ser la classe de les abelles. Ja que teníem molta curiositat per saber-ne coses: “Com fan la mel? Com piquen?… ”
Hem pensat el que en sabíem i ens ha sorprès tot el que ja en sabem sense haver-les treballat mai.
Hem decorat la classe amb abelles volant pel sostre. Hem omplert un mural amb tot el que hem anat aprenent. Hem muntat un racó amb tots els llibres i materials que ens han ajudat a aprendre. Hem observat abelles mortes en viu, amb imatges, i amb materials realistes i les hem dibuixat. Hem representat la pol·linització de les abelles mentre recolecten el pol·len. Hem observat i tastat el pol·len i altres productes de les abelles. I també hem après la cançó de l’abella “Zum, zum”.
Tot això, mentre aprenem a comptar i a sumar (3 potes a un costat i 3 a l’altre són 6…), aprenem a llegir, i a escriure.
Mireu mireu, com treballem la classe de les abelles! Som casi tant treballadores i treballadors com les abelles obreres!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *