Som la classe de LES PAPALLONES

Aquest any les aules de tota l’escola hem triat un insecte pel nom de les classes. Nosaltres, com ja sabeu, després d’una votació, hem escollit ser la classe de LES PAPALLONES. Ja que teníem molta curiositat per saber-ne més coses.
Hem pensat el que ja en sabíem i el que en volíem saber i hem anat fent diverses activitats per aprendre’n moltes coses.
També hem decorat la classe amb marietes. Hem anat omplint una cartellera amb tota la informació que anàvem aprenent i hem vist alguns vídeos que ens han ajudat molt.
Tot això, mentre aprenem a comptar i a sumar (3 potes a un costat i 3 a l’altre són 6…), aprenem a llegir, i a escriure.
Mireu mireu, com treballem la classe de les PAPALLONES!