LES GÀRGOLES DE FOC

El divendres 19 d’octubre, els nens i nenes de 4t, vam anar d’excursió al monestir de Sant Esteve per fer l’activitat de les Gàrgoles de Foc.
Van començar l’activitat els/les alumnes de 4t A. Es van dividir en dos grups : grup 1 i grup 2. Mentre un grup tocava els instruments típics del correfoc, l’altre observava la vestimenta i els petards que utilitzen.
Al final les professores es van posar una jaqueta especial i van fer un paraigües de foc. Després 4t B van fer el mateix.Va ser molt divertit.

Mireya, Laura, Marwa, Mamadou, Orokia i Nassim.

LES GÀRGOLES DE FOC

El divendres 19 d’octubre els nens i nenes de 4t vam anar d’excursió al monestir de Sant Esteve a veure les Gàrgoles de Foc. Una vegada allà, 4t A va començar fent la visita mentre 4t B se n’ anava a esmorzar.
Hi havia 3 activitats: en la primera ens van ensenyar com eren els focs, en la segona els intruments i els ritmes,i finalment , vam fer un circuit amb una bengala.
Abans de marxar, l’Anna i l’Imma es van vestir com una gàrgola i van encendre un petard que va començar a girar.
Ens ho vam passar molt bé.Alba, Adama, Berta, Màrius, Walid i Zekai.

AQUESTA ACTIVITAT FORMA PART DE LA GUIA DE RECURSOS EDUCATIUS MUNICIPALS, COORDINADA PEL SERVEI D’EDUCACIÓ DE L’AJUNTAMENT DE BANYOLES.


Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut