Aquest curs els alumnes de segon hem participat en un intercanvi de cartes amb els alumnes de l’escola l’Entorn de Porqueres. La finalitat era fomentar la creativitat i les habilitats d’escriptura així com establir noves amistats.
Vam començar ja fa uns mesos rebent les primeres cartes dels nostres nous amics per correspondència i amb molta curiositat i entusiasme nosaltres les vam respondre compartint interessos i històries sobre les nostres vides. Així ens vam cartejar unes quantes vegades.
Aquest intercanvi no només va ser de paraules sinó que també hi va haver regals. Per part dels alumnes de l’Entorn ens van crear uns punts de llibre molt bonics i nosaltres els vam regalar clauers personalitzats per penjar a les motxilles.
Vam acabar aquest projecte amb una trobada en persona on per fi ens vam poder conèixer i compartir una estona de conversa, jocs i molts riures.
Que aquesta amistat perduri sempre!



