Quin 28 de juny tan intens! Vam ser els protagonistes, amb més de 200 alumnes d’altres escoles de la província de Girona, d’un concert a la Sala la Mirona de Salt. Vam cantar, ballar i somiar amb tota una colla d’amics “la Clika”que el que volen és viure en una societat on els valors i les paraules com l’amistat, la igualtat, la tranquil·litat, la seguretat, la diferència, enraonar, parlar, …són el més important!
Després de la gran actuació, vam fer una ruta en bus per Girona i vam anar a dinar a la coneguda plaça del Bar Núria on vam gaudir d’ombra i de molt bona companyia!
Que no pari la música!



