ENTREVISTEM A LA LÍDIA DILMÉ

Els alumnes de primer estem fent un treball sobre la nostra escola a les hores de medi. Ens estem fixant com és l’edifici per fora i per dins. Hem investigat com es diuen totes les aules de l’escola, qui hi treballa, quina feina fan… I per identificar la nostra escola hi ha un anagrama molt especial d’un ametller, com no podia ser d’una altra manera, i que tenim la sort que el va dissenyar la mare d’en Biel, la Lídia Dilmé.

No ens hem pogut resistir a entrevistar-la. Primer hem preparat l’entrevista fixant-nos com és la reproducció de l’anagrama que hi ha a l’entrada de l’escola i tot seguit hem pensat quines coses volíem saber.

Us deixem la transcripció de l’entrevista i algunes fotografies. Moltes i moltes gràcies Lídia!