SCRAPBOX

L’alumnat de sisè ha elaborat uns scrapbox, per enviar als alumnes de Croàcia (on anirem d’Erasmus al Març), Eslovàquia, Portugal i Suècia, és a dir, els nostres companys del Projecte Breaking Barriers.

Una persona de cada grup havia de portar una caixa o dos, llavors vam començar a dissenyar-la.

La primera classe de plàstica vam tallar les puntes de les caixes i les vam pintar, les vam deixar assecar, després vam començar a fer sobres, els títols i més coses.

Han quedat unes caixes molt xules on hi ha informació del nostre país, les tradicions, els esports, el menjar tradicional, la música, de l’escola…