PARTICIPANTS A LA MOBILITAT VIRTUAL

Del 19 al 23 d’abril tindrà lloc la Mobilitat Virtual organitzada per Croàcia, dins del nostre projecte Erasmus KA229  “Breaking Barriers”. Consistirà en la realització d’activitats telemàtiques conjuntes amb els països participants. Algunes seran per a tot l’alumnat participant en el projecte (4t, 5è i 6è), però d’altres seran dutes a terme en grups col·laboratius formats per alumnat dels diferents països. En aquest darrer cas, hi participaran 8 alumnes de 6è, 4 de cada grup classe. Aquí teniu un tastet de l’acte de lliurament del diploma commemoratiu a l’alumnat seleccionat.