L’ÚLTIMA SETMANA DE CURS DE CICLE MITJÀ

L’última setmana de curs, l’alumnat de cicle mitjà hem dut a terme activitats molt diferents i sobretot molt divertides.

Començàvem la setmana amb l’elaboració del nostre barret de cuineres i cuiners, ja que l’utilitzaríem més endavant.

El dia següent vam dissenyar unes samarretes molt originals i acolorides, les quals serien l’uniforme per l’excursió de l’últim dia.

Quan les samarretes ja les teníem enllestides, va arribar el moment de preparar l’esmorzar per la sortida i, per tant, posar-nos el barret de cuineres i cuiners per fer…..PA I MAGDALENES!

I ara si que ja ho teníem tot preparat per la sortida de divendres a l’Escola Agrària.

Ens ho vam passar d’allò més bé!!

Si voleu veure la nostra última setmana us deixem un petit tastet amb el següent vídeo.