ESTRENEM L’APP D’INNOVAMAT

Fa uns dies els i les alumnes de primer han començat a portar a terme els aprenentatges que fan a les classes de matemàtiques amb l’App Innovamat.

Al llarg d’aquestes primeres setmanes de curs ens hem adaptat a aquesta manera diferent d’aprendre les matemàtiques, fent-les més manipulatives i pràctiques. Amb el que els i les alumnes han après, ja podem fer front a les activitats que l’App Innovamat ens planteja.

Es tracta d’anar resolent petits reptes que se’ls proposa i cada infant va construint la seva pròpia ciutat de Matròpolis. L’aplicació regula els aprenentatges de l’alumnat en funció de les seves respostes demanant reptes al nivell de cada un/a. A més és una activitat molt motivadora amb la qual es pretén plantejar l’aprenentatge de les matemàtiques com un joc.