EMOTIU ACOMIADAMENT DE L’ALUMNAT DE 6è

Avui ha estat l’últim dia d’escola per a l’alumnat de 6è que ha pogut acomiadar-se del professorat que hi havia al centre.

No ha estat un final com tots els altres, aquest cop no ens hem pogut abraçar ni fer un petó de comiat, tot i això les emocions hi han estat presents, i alguna llagrimeta s’ha deixat veure.

Hem vist un vídeo resum del pas de l’alumnat per l’escola i ells/es han pogut compartir les cartes de comiat que han escrit. Molta sort en aquesta nova etapa.

Aquí us deixem la part final del vídeo:

1. Josep Morell

Uf. Quina sort que tenen els alumnes de 6è. Últim dia i quin acomiadament, en aquestes circumstàncies.
    I la veu? I el text? I la música?
    Moltes felicitats a tothom i sobretot al professorat, permeteu-me la llicència.
    Cuideu-vos
    Feu bondat