CONCERT NADAL 23

El passat 21 de desembre vam gaudir del nostre particular concert de nadal que cada any vivim junts a l’escenari del vestíbul de l’escola. Aquest any vam dedicar el concert al món màgic de Harry Potter.

L’alumnat de 4t, amb molta valentia i talent, van ser els encarregats/des d’agafar la responsabilitat escènica i d’interpretació de personatges de la saga. Van ser uns/es grans professionals i van saber quina és la feina d’un artista complet: escenografia, interpretació, saber quan sortir a actuar… difícil però molt divertit!

Durant aquesta història on Harry, Ron, Hermione i els seus amics havien de combatre amb el malvat Voldemort, els companys/es de l’escola cantaven i ballaven, des de I3 a 6è, les cançons que havien preparat. A primària vam agafar nadales i vam reescriure, tots i totes plegades, unes noves lletres per integrar-les en la història. Ens encanta crear noves lletres! Són uns grans artistes! Mentre que l’alumnat d’Infantil ens animaven amb nadales de casa nostra, els petits artistes!

Aquí us deixem un resum del concert. Gràcies a tothom per la feina feta!

Bona tornada a l’escola!