CONCERT DE NADAL 2021 – Programa especial PinyanaTV.

Com ja és tradició us presentem el Concert de Nadal d’aquest curs 21-22, un any més en format virtual.

L’alumnat de l’escola ha preparat amb molta il·lusió aquestes actuacions.

Els més petits, P3, P4 i P5, han preparat unes nadales molt boniques i divertides sota la direcció de la mestra Laia Fuentes: Ara ve Nadal, El Nadal ja és aquí, M’agrada el Nadal i Dimoni Pelut.

L’alumnat de Cicle Inicial ha interpretat amb molta delicadesa i musicalitat la nadala de l’Antoni Tolmos “Cançó de Nadal”.

I l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior han fet un projecte de creació i adaptació de lletres nadalenques i producció de videoclips amb les cançons més famoses de 4 artistes/grups femenines que han estat treballades anteriorment dins del nou projecte de l’aula de música DONES&MÚSICA. Les artistes escollides han estat: Cyndi Lauper, Rosalia, Spice Girls i Beyoncé. Totes aquestes actuacions de l’alumnat de Primària han estat dirigides per la mestra de música Anna Borrego.

ESPEREM QUE GAUDIU D’AQUEST CONCERT DE NADAL VIRTUAL!

Que tingueu bones festes i feliç entrada d’any 2022!