ACTUALITZACIÓ 8 DE JUNY

Benvolguts alumnat i famílies,

En primer lloc, us comuniquem que aquestes són les darreres tasques que publicarem, tot i que la setmana vinent també us deixarem un missatge en aquest espai.

En segon lloc, us animem a participar al Concurs de Fotografia que us proposa l’alumnat a la seva revista digital. Teniu temps fins al 15 de juny! I també confiem que, si encara no ho heu fet, gaudiu de la nostra revista:

Ja tenim aquí la nostra revista!

Aquesta setmana, publicarem la nostra cursa virtual, a la qual confiem que hàgiu participat. Esteu pendents del blog!

Aquesta setmana és la darrera per participar   a ENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Animeu-vos i feu arribar les respostes durant la setmana, de dilluns a divendres al correu yolanda@alfapinyana.cat.

Aquesta setmana rebran diplomes:

• EI : Iris Moigradan
  • CI: Berta Díaz
  • CM: Jana Moreno i Ona Moreno (úniques participants d’aquesta setmana).

Si encara no ho heu fet, us agrairíem que responguéssiu aquest formulari de satisfacció:

Formulari grau de satisfacció famílies

Aquesta setmana l’escola tornarà a obrir segons el que indica el nostre Pla d’Obertura. Si l’heu llegit, ja veieu que no es tracta d’una tornada per a tothom ni per a tots els dies. Aquest curs acaba de manera virtual i l’alumnat que ha de venir algun d’aquests propers dies, a hores d’ara ja ha estat informat pels seus tutors/es.

US TROBEM MOLT A FALTAR!!!

Busqueu el vostre curs i trobareu les darreres tasques setmanals!

P3

P4