ACTUALITZACIÓ 15 DE JUNY

Benvolguts alumnat i famílies,

En primer lloc, us comuniquem que tot i que us ho anunciàvem la setmana passada, encar no ens volem acomiadar de tots vosaltres. Així que aquesta setmana publicarem una tasca per a cada cicle com a cloenda i, a partir d’aquestes activitats farem una darrera publicació la setmana vinent com a cloenda i comiat d’aquest curs que recordarem durant molt de temps.

En segon lloc us recordem que dilluns, 15 encara teniu temps de enviar les vostres fotos al concurs fotogràfic:

Finalment, dir-vos que els informes i documentació de final de curs us els farem arribar per correu electrònic a finals de juny, una mica més tard del que era habitual. També us informarem a través de la vostra tutora de quan us citarem per tal que recolliu el material de l’alumnat que es va quedar al centre, així com per retornar els llibres socialitzats que pugueu tenir als vostres domicilis.

Aquesta setmana ja no hi haurà  ENIGMES DE LA BIBLIOTECA. Com que ha estat la darrera entrega, farem arribar diploma a tots el qui heu participat en aquesta ocasió.

Aquesta setmana rebran diplomes:

• EI : Dídac Moreno, Judit Díaz, Kevin Vasile, Enric Santallusia, Quim Pinilla i Iris Moigradan
  • CI: Alexandra Buga, Aina Moreno, Berta Díaz, Andrei Vasile i Eduard Ivanov
  • CM: Jana Moreno, Leo Lihet, Mar Torruella, Isolda Montori, Judit Sánchez, Maria Moigradan i Ona Moreno.

US TROBEM MOLT A FALTAR!!!

Busqueu el vostre curs i trobareu la darrera tasca!

1r

2n