SORTIDA TARDOR P4 – P5

Dimecres 10 de Novembre els alumnes de P4 i P5 vàrem fer l’excursió de tardor per la riba del riu Noguera Ribagorçana.

Abans de sortir, vam preparar les “polseres de tardor” on estaven dibuixats diferents elements de l’entorn. Els alumnes els havien d’anar encerclant a mesura que els localitzaven.

Vam observar l’encant dels diferents arbres d’aquesta estació on els colors són els principals protagonistes; tot el passeig encatifat de fulles de diferents formes.

Així mateix vam observar: petjades de porc senglar, d’ocells, formiguers, aranyes que s’amagaven, un gran saltamartí i altres insectes.

Els ponts, que travessàvem, l’aigua i el paisatge es convertien en una agradable aventura que captivava els nens!!