FESTIVAL DE NADAL 2022 – Conte de Nadal

El passat mes de desembre vam celebrar una de les festes que tenen molta sonada a la nostra escola: el Nadal. I com fem cada any, l’últim dia de trimestre ens reunim per fer la cantada de nadales o festival de nadal de tota l’escola. Aquest curs, el fil conductor de les cançons estava lligat a un conte de Charles Dickens: Conte de Nadal.

Aquest curs ha estat molt especial per molts motius. Primer de tot perquè és el primer festival que podem fer tots junts a l’escenari després de dos anys de fer-lo virtual. Va ser una passada poder tornar a viure el festival presencialment. Després, va ser especial perquè l’alumnat de 4t van ser els encarregats d’interpretar el conte, el fil conductor del concert. Ho van fer molt bé i van agafar aquesta responsabilitat amb moltes ganes i entusiasme. Felicitats!

I finalment, va ser especial perquè tots i totes vam poder cantar sense restriccions, ni mascaretes i vam acabar el festival amb una cançó conjunta preciosa.