DIA DE LA PAU – 30 de gener de 2024

Aquest curs celebrem el dia de la Pau d’una manera diferent…

Ho hem fet amb el vídeo col·laboratiu anual protagonitzat per tot l’alumnat i l’equip de mestres de l’escola. Des dels àmbits d’Educació en Valors i Religió i Educació Musical hem treballat les injustícies que avui en dia vivim al món a causa de les guerres, i com els infants del món han de patir per les decisions del adults amb càrrecs importants que tenen el poder de poder-les parar. Tot això ho hem viscut també musicalment amb la cançó de l’artista Michael Jackson , “Heal the world” (Curem el món).

Hem cantat ben fort i hem gravat les nostres veus per deixar molt clar que nosaltres NO VOLEM GUERRES i que ho repetirem una i mil vegades que “No hi ha camí per la pau, la pau és el camí”

Esperem que gaudiu del vídeo i de les fantàstiques veus del nostre alumnat!