CASTANYADA

Aquest curs, després d’un temps sense poder celebrar la festa com era habitual, ha estat possible tornar a gaudir de la Castanyada com ja venia sent una tradició a la nostra escola.

El dia de la festa, l’alumnat de 4t va representar el conte de la “Maria Castanya” per totes les aules del centre, per convidar-nos a la festa de la tarda, i  també van recollir les paperines.

A la tarda, es van ballar les danses, que havien preparat des de l’àrea de música, i després l’alumnat de 6è va repartir les castanyes que des del menjador ens havien cuit.

Va ser una tarda divertida, compartida amb les famílies. Aquí us deixem un petits vídeos: