VOTACIONS A L’ESCOLA

El divendres 5 de maig vam realitzar a l’Escola VOTACIONS, primer de tot es van repartir les notificacions a l’alumnat que formaria part de la taula.

Per una banda l’alumnat de Cicle Inicial havien de triar quina estructura volien pel seu pati (un tipi, una cuineta o una taula de pícnic) i d’altra banda l’alumnat de Cicle Mitjà i de Cicle Superior si volien establir un dia a la setmana de pati sense pilota.

Aquestes propostes havien sortit des de l’Assemblea de l’Alumnat i les guanyadores van ser:

• Un TIPI pel pati de C.Inicial.
  • I al pati de CM i CS continuar com fins ara.

Va ser una jornada molt enriquidora i molt significativa per tothom! Aquí en teniu un petit recull.