ROBÒTICA A 5È AMB EV3 MINDSTORMS

L’alumnat de 5è s’ha iniciat amb els robots EV3 Mindstorms

Fa unes setmanes que l’alumnat de 5è està aprenent a posar en funcionament els robots EV3 Mindstorms.

Primer vam començar pel muntatge. Tenim uns kits amb totes les peces necessàries per fer el muntatge dels robots. Un cop muntat li hem de donar vida, és a dir, hem de programar-lo per fer tasques, i això ho estem fent a través d’una tablet on ja tenim instal·lada l’app per fer la programació.

Comencem a donar algunes ordres, per veure com es programen aquests robots i més endavant ja podrem començar a resoldre alguns reptes més difícils.