Continuem amb l’exposició d’experiments a 2n!

Aquesta setmana hem continuat amb l’exposició d’experiments de 2n, on participen les dues classes. Els nens i nenes preparen un petit experiment a casa i després el presenten als companys i companyes, explicant què passa i què han descobert. És una manera molt divertida d’aprendre ciència!

En Kai ens ha presentat la làmpada de lava, un experiment molt visual on hem pogut veure com els líquids es mouen i formen bombolles que pugen i baixen.

La Blanca ens ha explicat la densitat dels líquids, i hem observat com diferents líquids poden quedar separats en capes.

L’Amparo ens ha sorprès amb la neu artificial, descobrint com es pot crear una substància amb una textura semblant a la neu.

Finalment, la Kathleen ens ha mostrat l’aigua que no cau, un experiment molt sorprenent en què l’aigua es queda dins del got quan el girem gràcies a la pressió de l’aire.

Amb aquesta activitat, els alumnes de 2n de les dues classes es converteixen en autèntics petits científics i científiques! 🔬✨

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>