Sant tornem-hi!

Bon dia famílies!! Com va tot?

Com veureu aquesta setmana us proposem fer CONSTRUCCIONS AMB MATERIAL RECICLAT que segur que teniu a l’abast i diferents activitats per estimular i exercitar la PSICOMOTRICITAT FINA. Ambdues propostes són activitats que realitzem al centre i són jocs que els hi agraden molt! Estem desitjant veure les vostres construccions i compartir amb vosaltres tots aquells moments d’aprenentatge que per les circumstàncies que ens trobem no podem viure al vostre costat.

I com cada setmana, aquí teniu el VÍDEO- MUNTATGE 5 on podreu veure totes les activitats que han realitzat els vostres amics i amigues durant la setmana passada. Aprofitem per felicitar-vos i agrair la vostra participació. Sense vosaltres no podríem editar aquests vídeos tant entranyables.

  • FEM I DESFEM (Construccions amb material reciclat).

 

  • PSICOMOTRICITAT FINA: 

  • VÍDEO- MUNTATGE 5:

 

Una forta abraçada. L’equip d’educació infantil

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>