Aquest ha estat un curs ben diferent, i no l’oblidarem!
Tots ens hem hagut d’adaptar a moltes maneres de fer, hem après coses que no ens ho haguéssim pensat mai que hauriem d’aprendre a corre-cuita! Hem hagut d’estirar de la paciència, col·laboració, de l’optimisme… més que mai.
Sabem que aquest curs de primer ha quedat una mica estrany…. el primer Trimestre vam haver de fer una adaptació a primària i als nous mestres, ja que venieu de tres cursos d’infantil amb la mateixa mestra. El segon Trimestre es va veure estroncat per aquest confinament que ara ja tots sabem que significa.
Ens hagués agradat una mica més de contacte amb tots vosaltres, tant famílies com alumnes. Les pantalles mai poden substituir aquest moments tan bons, i que donen sentit a la nostra professió, com és compartir cada moment, cada reflexió, cada descoberta, cada progrés, TOT allò que aporten els vostres fills i filles, que fan, que cada dia, sigui molt divertit i fa que sigui tan imprescindible anar a l’escola!!
Així que us volem donar les gràcies per tot això, i més!
Les gràcies per haver-nos donat l’oportunitat de conèixer-vos durant aquests sis o set mesos que hem compartit junts aquest vostre primer curs a primària.
Esperem i desitgem que el setembre l’encarem amb esperança i alegria (si la situació ens ho permet) per continuar fent moltes coses junts, i totes aquelles que ens han quedat pendents!
Bon Estiu i gaudiu de tot !!!
Ester i Laia



Comentaris recents