Esport Blau Escolar a Roses

Avui l’alumnat de cicle superior ha iniciat la prova pilot de l’activitat de vela escolar. Consisteix en quatre sessions de vela impartides durant aquest trimestre a l’Escola de Vela del GEN Roses.  En la jornada d’avui hem realitzat una primera part teòrica dins el GEN on hem après alguns dels conceptes que després hem pogut aplicar al sortir a navegar. Per sort, ha bufat vent i ens hem pogut iniciar en la vela. La sensació d’avui ha estat molt bona, esperem gaudir de l’activitat els propers dies i crear un precedent per els propers anys.

Vela