Som ParCC. Xarxa d’escoles de Cap de Creus.

Avui l’alumnat de cicle superior ha fet el tancament de les diferents activitats de natura, coneixement i cura de l’entorn proper que hem anat realitzant al llarg del curs. El tancament s’ha dut a terme participant en la trobada intercentres, SOM ParCC, organitzada per la Xarxa d’escoles de Cap de Creus,el Servei educatiu de l’Alt Empordà i el Parc Natural de Cap de Creus.

Distribuïts en grups hem realitzat tallers per aprofundir en alguns aspectes del Parc com és la fauna marina, la tortuga mediterrània, la geologia i les plantes invasores. També hem pogut fer propostes de millora per preservar aquest entorn privilegiat que ens envolta. La Kamar i l´Iris han sigut les nostres representants per explicar les conclusions de la nostra feina.

Els objectius principals de la trobada SomparCC són:
1. Generar vincle i sentiment de pertinença dels escolars al Parc Natural de Cap de Creus.
2. Fomentar el contacte directe dels infants amb la natura, tot incentivant l’esperit
d’investigació.
3. Desenvolupar la curiositat, l’interès i el respecte per l’entorn natural.
4. Crear un espai d’intercanvi per a nens i nenes de diferents escoles de Cap de Creus.
5. Compartir els resultats del Correcull com a campanya conjunta que s’ha realitzat a favor de
la conservació dels ecosistemes del Parc Natural des de la Xarxa d’escoles de Cap de Creus.

Si voleu veure les fotos de la jornada cliqueu l’enllaç Fotos Som ParCC