Segona mobilitat Erasmus K122

Dins el projecte Erasmus K122 de mobilitat del professorat de l’escola de Pau us volem informar que la segona mestra que ha participat de la formació ha estat la Mireia.

La Mireia va viatjar a Dublin del 15 al 23 d’abril i es va formar a l’Europass Teacher Academy de Dublin realitzant el curs “Coding and Robotics made easy”. El curs va tenir una durada de 6 dies durant els quals es va iniciar en la programació, la intel·ligència artificial i la robòtica. Sis mestres més van formar-se en el mateix curs provinents de la República Txeca i Eslovènia. Amb ells va compartir la formació i també el funcionament del sistema educatiu dels seus països.

Ben aviat farà la transferència de tots els aprenentatges al claustre i haurà de recollir evidències de tot l’aprenentatge posant en marxa algunes de les activitats amb l’alumnat de l’escola.

FOTOGRAFIES DE LA FORMACIÓ