SANT JORDI A L’ESCOLA.

Aquesta setmana hem celebrat la diada de St. Jordi duent a terme diferents activitats i tallers.

Dimarts vam començar la setmana amb la recitació del poema  “El Meu Fantasma”, de Ricard Bonmatí, que la Julieta s’havia preparat especialment per a l’ocasió. La Laia de 6è també va recitar-nos el poema “Un vestit amb farbalans” de  Miquel Desclot, amb el que va ser  guanyadora del premi de recitació de Maria Verdaguer de la seva categoria. Ho  van fer genial!! No deixeu de mirar els vídeos!!

Després, ens vam organitzar en tres grups i  durant tot el dia, vam fer tres tallers de forma rotativa: lectura de contes i plantada de flors per guarnir l’escola, elaboració de punts de llibres i el ja tradicional taller de roses. Tots els tallers van resultar molt engrescadors i dinàmics, l’alumnat i les mestres vam gaudir molt.

El divendres l’alumnat de 6è va muntar la paradeta de llibres amb la col.laboració de l’AFA de l’escola. Totes les classes van anar a visitar-la i a reservar els nostres llibres.

A la tarda, com a cloenda de la diada, l’alumnat va cantar cançons que havien preparat a l’àrea de música i  les mestres  i en Vicenç ens van representar una versió lliure de La Llegenda de St. Jordi. En aquesta versió  la  Jordina salva al pobret príncep. Tots i totes vam riure de valent!!

Fotos i vídeos St.Jordi