PROJECTE XARXA DEL PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS

Xarxa d’escoles del Parc Natural de Cap de Creus

Estem “on fire” amb aquest projecte tan interessant. El passat dia 27 de gener vam connectar amb la mare d’en Kilian Jornet,(ell no va poder arribar ☹😓), que ens va fer una xerrada molt didàctica sobre la necessitat de preservar el medi natural.
Aquesta foto és molt curiosa… la tecnologia ens permet connectar Noruega, l’escola i la casa de les quatre companyes que estaven confinades.

Amb els alumnes del Cicle Mitjà vam treballar a Anglès el verb TO HAVE i els animals a partir de la descripció dels ocells més comuns al Cap de Creus.

I la setmana vinent realitzarem dos tallers de Reconeixement de Rastres amb sortida de tot el dia inclosa.

Visca la Natura!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>