Country English Day IV

Aquest curs hem recuperat la realització de l’English Country Day, una de les activitats que també forma part del nostre projecte Erasmus d’internacionalització de l’escola.
La realització d’aquest projecte pretén fomentar, a través d’activitats en anglès, l’expressió oral en llengua anglesa entre els alumnes dels diferents centres… Llegeix més»

Rodajoc 2024

Benvolgudes famílies,
com cada any hem participat de la jornada Rodajoc a la població de Llançà.
Aquest projecte gira al voltant de la temàtica dels jocs multiculturals i està impulsada per la DIputació de Girona i gestionada pel Consell Esportiu de l’Alt Empordà. La filosofia del Rodajoc… Llegeix més»

XX Certamen de lectura en veu alta

Els passats 5 i 6 de març les alumnes Lèa i Kamar, de cicle mitjà i superior, respectivament, van representar l’Escola de Pau al XX Certamen de lectura en veu alta organitzat pel Departament d’Educació. L’acte va tenir lloc a l’auditori dels Caputxins de Figueres.
Des… Llegeix més»

Concurs Llagosnet 2024

LLAGOSNET ha organitzat la 3a edició del concurs escolar de dibuix “crea la mascota de la Higiene de Mans Sostenible”. Aquest concurs se celebra en el marc del dia mundial del rentat de mans,15 d’octubre, i que persegueix fomentar aquest hàbit com a part de… Llegeix més»

3ª EDICIÓ DEL CORRECULL

El correcull és una activitat iniciada per la Xarxa d’Escoles de Cap de Creus. Es realitza a l’exterior de l’escola i consisteix en una recollida de brossa per l’entorn.
El divendres 23 de febrer de 2024 va tenir lloc la tercera edició del Correcull realitzada pels… Llegeix més»

Celebrem el…

Aquest any la festa de Carnaval ha sigut molt i molt especial ja que hem celebrat la nostra primera rua, ball conjunt i batucada i les famílies ens han acompanyat durant tota la festa.
En assemblea general vam triar el tema de la disfressa d’entre… Llegeix més»

CANTADA DE NADALES

Un any més, família i escola  hem gaudit de la Cantada de nadales que marca la fi del trimestre. El repertori de nadales ha acabat amb una sorpresa… L’adaptació de la cançó Jingle Bell Rock que ha cantat tot l’alumnat i el claustre… Llegeix més»

MINIOLIMPÍADES

Dimecres passat l’alumnat de cicle Inicial va participar en les Miniolimpíades organitzades amb el suport del Consell Esportiu de l’Alt Empordà . Els nens i nenes van tenir l’oportunitat d’iniciar-se en les diferents disciplines de les Olimpíades: curses d’obstacles, salts de llargada i alçada i… Llegeix més»

CASTANYADA 2023

Benvolgudes famílies,
Aquest any hem tornat a celebrar la castanyada amb les tradicionals danses i unes disfresses magnífiques per part de tot l’alumnat i mestres.
Hem tingut unes presentadores i uns presentadors molt entregats que han fet que la vetllada fos encara més divertida!
Us deixem les filmacions… Llegeix més»

Excursió a Port de la Selva

El passat divendres 22 vam realitzar la primera excursió del curs. Tots i totes vam anar a Port de la Selva a descobrir els secrets del mar i de la platja.
L’alumnat de cicle Superior va fer una ruta de snorkel a la platja Tamariua… Llegeix més»

Comencem!!!!

6 de setembre 2023, iniciem  un nou curs ple de sorpreses i per retrobar-nos amb els companys/es i les mestres què millor que una festa per acomiadar l’estiu:

Una vegada feta la benvinguda dels nous alumnes i mestres ens vam distribuir per grups d’edats barrejades… Llegeix més»