Nit a l’Escola

La nit del dijous 8 de juny ha estat una nit molt especial… Hem dormit a l’escola!!! Bé, concretament, hem dormit totes i tots junts al gimnàs. Vam començar la vetllada amb un espectacle de màgia, gentilesa de l’empresa de menjador Teca i xerinola. Després, dividits per grups internivells, vam fer una Gimcana d’allò més entretinguda,  les proves feien referència a diferents moments viscuts al llarg del curs, des de les colònies, les activitats de la Xarxa d’Escoles de Cap de Creus o el projecte Pastora. L’objectiu era que cada grup trobés un número de la combinació que ens permetria trobar la clau del gimnàs per poder dormir-hi a dins!!Una vegada vam aconseguir la clau, ens esperava un bon ressopó de galetes i llet… Finalment, després d’alguns “estira-i-arronsa” ens vam adormir.

L’endemà vam esmorzar a l’escola i ens vam fer una foto tots plegats. Després vam fer dos tallers: un d’estampació de samarretes amb la tècnica TIE-DYE i un marc per posar la foto de record d’UNA NIT A L’ESCOLA!!

Clicant a l’enllaç trobareu les fotos i vídeos.Nit a l’escola

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *