L’activitat física i l’esport a l’escola

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, a la nostra escola l’activitat física i l’esport juguen un paper important pels valors d’esforç, superació i companyonia que impliquen. La vela, la piscina, les caminades i les activitats d’intercanvi  que realitzem amb altres centres, com el RODAJOC i  el RODAESPORT, són un bon exemple del paper de l’esport al centre.

El RODAJOC és una activitat que va realitzar l’alumnat de cicle mitjà el passat mes de març on s’ajunten amb nens i nenes d’altres escoles per jugar als jocs tradicionals que han anat passant de generació en generació. El RODAESPORT, amb una estructura similar, ens permet gaudir de diferents esports.

Al tercer trimestre també anem a la piscina!!! Durant 10 setmanes dediquem els dilluns al matí a  perfeccionar les nostres habilitats aquàtiques i aprendre a nedar, aspecte fonamental per poder gaudir d’aquest medi natural tan privilegiat que ens envolta.

Fotos Piscina

Fotos Rodaesport