Celebrem el…

Aquest any la festa de Carnaval ha sigut molt i molt especial ja que hem celebrat la nostra primera rua, ball conjunt i batucada i les famílies ens han acompanyat durant tota la festa.

En assemblea general vam triar el tema de la disfressa d’entre les propostes sorgides per tot l’alumnat i a votació popular va sortir : Els Quatre Elements (terra, aigua, aire i foc). Els nens i nenes han desenvolupat la seva creativitat en els tallers internivell que hem realitzat a les tardes.

Va ser una festa genial i ja vam recollir noves propostes organitzades per al curs vinent!

Gràcies a tota la comunitat educativa per a fer-ho possible.

Tota l’escola hem preparat una dansa per ensenyar a les famílies i l’alumnat de cicle mitjà i superior va fer una magnífica batucada que van preparar amb la mestra de música amb l’acompanyament final de cicle inicial i educació infantil!

L’AFA s’ha encarregat del moment dolç de la festa convidant a tots els assistents amb una xocolatada amb melindros… Boníssima!

Fotos Carnestoltes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *