RECONEIXEMENT SAMBORI! SEGELL SAMBORI A LA NOSTRA ESCOLA

El passat dimecres 14 de maig vam anar a Santa Coloma de Farners a la Festa Sambori on es va presentar el projecte Pastora realitzat el curs 2022-2023. Just uns dies després hem rebut la notificació que el nostre projecte ha estat un dels projectes mencionats pel jurat Sambori d’enguany.

El jurat Sambori té com a objectiu posar en valor aquells projectes que més s’adeqüen més a l’esperit del Sambori i en representen millor els valors. Us compartim la llista de centres mencionats entre els quals hi reconeixereu la nostra escola:

· Un pont, un diable i una velleta
Escola Vicente Aleixandre (Martorell)
· L’Escola JOR amb el festival ExAbrupto
Escola Josep Orriols i Roca (Moià)
· Flow Sani està en contra
Institut Neus Català (Cornellà de Llobregat)
· Migració

Escola Valldaura (Manresa)
· Parlem de bruixes
Institut Martí l’Humà (Montblanc)
· Projecte Pastora
Escola Pau (Pau)
· Fets de Llengües 2024
Institut Miquel Tarradell (Barcelona) | Institut Escola Elisabets (Barcelona)| Sant Felip Neri (Barcelona)| Vedruna Àngels (Barcelona)| Escola Pia Sant Antoni (Barcelona)| Institut Milà i Fontanals (Barcelona)
· Projecte camins vells
Escola Ridolaina (Montellà i Martinet)
· El petit Congrés
Escola Doctor Samaranch i Fina (Santa Margarida i els Monjos)| Escola Sant Jordi (Sant Pau d’Ordal)| Escola Guerau de Peguera (Torrelles de Foix)| Escola Estalella i Graells (Vilafranca del Penedès)|Escola Josep Baltà i Elias (Vilafranca del Penedès) | Sant Ramon de Penyafort (Vilafranca del Penedès)| Escola Sant Domènec (La Ràpita) | Sant Josep (Vilafranca del Penedès)
· Pacificació de la zona escolar a través de la Transhumància
Escola Lluçanès (Prats de Lluçanès) | 8053005 – Institut Castell de Quer  (Prats de Lluçanès) | EMAL, Escola de música i arts del Lluçanès (Prats de Lluçanès)

Enhorabona a tots/totes les mestres ,alumnes i col·laboradors per a fer-ho possible. Un any després el projecte segueix donant els seus fruits fet que posa en valor el treball per projectes a la nostra escola i ens anima en un futur no llunyà a projectar-ne d’altres similars!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>