ESMORZAR NADALENC

Avui com cada any hem compartit l’esmorzar Nadalenc, però aquest any ha estat especial ja que aquest moment no l’hem pogut compartir amb els nostres companys d’Educació Infantil.
P3  P4 P5

ENS VISITA UN PATGE REIAL

Avui hem rebut la visita d’un Patge Reial!!!
Tots els nens i nenes, des de P3 fins a 4t, han anat a portar a la bústia reial la carta que han escrit als Reis Mags d’Orient, respectant en tot moment les mesures de seguretat.
Com que sembla… Llegeix més»

CONCERT DE NADAL 2020

Com no podia ser d’altra manera, els nens i les nenes de l’escola Palau d’Ametlla volen felicitar les festes a totes les famílies del centre. Degut a les circumstàncies actuals no podem fer el concert com el fem cada any, així que per aquesta ocasió hem enregistrat les nadales en vídeo per a que les podeu gaudir a casa. Els vídeos estaran disponibles a partir de dilluns a les 9.00 hores.

BONES FESTES A TOTHOM!!!!

OLAF ens visita a l’escola!

Ahir vam tenir una gran sorpresa a la nostra escola !
Un personatge de la pel·lícula FROZEN  va venir a visitar-nos a l’escola per felicitar-nos les festes de Nadal.
L’OLAF va compartir una estona amb cada grup de nens i nenes. Aquests estaven molt contents i no… Llegeix més»

L’hort del Palau

Els alumnes de les classes de 1r, 2n, 3r i 4t van cuidant l’hort de l’escola. Treuen les herbes i reguen sempre que cal.
Compartim alguna fotografia de com va creixent el nostre hort.
Ara el fred l’aturarà, però fins ara anem veient com va creixent tot… Llegeix més»