OLAF ens visita a l’escola!

Ahir vam tenir una gran sorpresa a la nostra escola !

Un personatge de la pel·lícula FROZEN  va venir a visitar-nos a l’escola per felicitar-nos les festes de Nadal.

L’OLAF va compartir una estona amb cada grup de nens i nenes. Aquests estaven molt contents i no van parar de fer-li abraçades . A més cada nen li va donar una carta per desitjar a les persones que estan als hospitals que es recuperin aviat i puguin tornar a casa sans i estalvis .

L’equip de monitores i cuina de la nostra escola us desitja unes Bones Festes a tothom i que gaudiu de les vacances.

Veure fotos