Consell escolar

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Formen part del consell escolar del centre, les mares i els pares dels alumnes matriculats en un centre educatiu, per mitjà dels representants escollits en les eleccions.

A la nostra escola el consell escolar està format per :

• Equip Directiu:  Adrià Martínez, Alba Farré i  Inma Paz .

Sector mestres: Guillem Mayoral, Jose Montes, Èrika Laín, Inés Conde i Jordi Zacarés .

Sector pares: Azucena Fernández, Cristina Gordillo, Luis Benítez i Sergi Xibeli.

Representant AMPA: Noemi Orozco

– Representant Ajuntament: José Montero.

– Representant PAS: Montse Fanlo

Cada dos anys ( els anys senars ) es realitzen les eleccions per renovar els i les representants de cada sector .

Les reunions ordinàries es realitzen uns 5 o 6 cops l’any , entre les 16,45 hores i les 18 hores aproximadament .