Història

L’Escola Palau d’Ametlla neix de la necessitat d’encabir tot l’alumnat del municipi , donat que amb les 4 escoles públiques existents en aquell moment no hi havia prou espai .

Així el primer curs només hi convivien els alumnes de P3 i P4 que no havien pogut absorvir la resta d’escoles . Després durant els següents 7 cursos el centre va anar creixent fins a completar tota l’escolaritat l’any 2016, primer any que surt del Palau la primera promoció d’alumnes de 6è cap als instituts de Montornès .

Des del 2n trimestre del curs 2018-2019 el centre està ubicat al nou edifici del Carrer Can Parera num 1.

Actualment el centre té matriculats 213 alumnes repartits entre  Educació Infantil i Primària , a més hi treballa  una plantilla de 18 professors/es , una conserge, una vetlladora i una mainadera .

Al centre també s’ofereixen els serveis d’acollida matinal i menjador amb un total de 7 treballadores més , i un equip de monitors i monitores que s’encarreguen de les activitats extraescolars que es realitzen cada dia de la setmana .

Tots i totes som els encarregats d’ensenyar , educar i fer créixer a tots/es els alumnes que les seves famílies ens  han confiat per formar-los com a persones responsables i respectuoses del futur del nostre municipi .