CONCERT DE NADALES 2015

A l’escola ja ha arribat el Nadal!!!! Ja fa dies que hem començat a escoltar les cançons , a preparar activitats , fer manualitats,…. de cara a les festes que s’acosten .Per això també volem que vosaltres comenceu a pensar en el Nadal i us reserveu… Llegeix més»

CASTANYADA I HALLOWEEN

Dijous passat, vam celebrar Castanyada i Halloween a la nostra escola!Al matí, els nens i nenes de cada curs van cantar, davant dels seus companys, una cançó que havien preparat en anglès. Van fer-ho molt i molt bé! Felicitats!
A la tarda, vam celebrar la… Llegeix més»

PREPAREM LA CAVALCADA DE REIS

Des de l’AMPA volíem convocar a tots els pares i mares a una reunió que es farà el proper dilluns dia 2 de novembre a les 16.45 (menjador de l’escola) per fer els preparatius i calendari per la cavalvcada de Reis .
  Esperem la… Llegeix més»

Berenar Inici de curs

El passat divendres 9 d’octubre, els pares i mares de l’AMPA ens van convidar al ja tradicional berenar de germanor d’inici de curs.
A les 15:15 tots els grups vam sortir al pati, vam fer rotllanes al pati, i els pares i mares de l’AMPA ens… Llegeix més»

INICI CURS 15-16

BENVINGUDES I BENVINGUTS AL NOU CURS ESCOLAR !!!! El passat dilluns dia 14 de setembre vàrem inagurar el nou curs escolar , i és per això que us donem la benvinguda a tots/es els/les membres de la nostra comunitat educativa . Especialment volem donar… Llegeix més»

Apilo XII

Hem rebut una carta a l’escola, on l’Agència de Residus de Catalunya ens ha felicitat per haver recollit 57 quilos de piles usades.Moltes gràcies a tots i totes per haver participat en aquest projecte.

Llegeix més»

Festival Fi de Curs

Avui dia 19 de Juny, hem celebrat el final de curs, fent un festival.
A través d’uns petits sketchs, cada grup de l’escola ha ballat una cançó relacionada amb el seu nom de la classe.
Ha estat un final de festa molt divertit.
A continuació teniu un recull… Llegeix més»

Festa de l’aigua

Aquest dijous 18 de Juny, hem celebrat la festa de l’aigua. hem començat amb jocs proposats pels mestres, i hem acabat amb una gran guerra d’aigua.A continuació hem estat prenent el sol, per assecar-nos una mica, i hem esmorzat tots junts a la pista.Un cop… Llegeix més»

Colònies de Primària a Vilanova de Sau