Colònies de Primària a Vilanova de Sau

L’alumnat de Primària ha gaudit de tres dies de colònies a la casa de Les Tallades a Vilanova de Sau, molt a prop del pantà.
 Han sigut uns dies on, a banda de treballar un centre d’interès al voltant dels invents, hem pogut conviure alumnes i mestres fora de l’escola.
  Vam fer una excursió al pantà de Sau, tot veient la vegetació que envoltava el camí. També vam realitzar activitats esportives, com el tir amb arc i l’escalada i vam fer jocs de nit i l’última nit una festa per acomiadar-nos dels monitors.
 Van ser uns dies molt divertits i molt útils per reforçar la bona relació entre els nostres alumnes.