Escriptor

 

Aquest any els nens i nenes de 5è hem llegit el llibre “La plaça de la font” de l’escriptor Pau Joan Hernandez  i el passat 9 de maig va vindre a la nostra escola.
Va contestar les nostres preguntes, ens va explicar coses sobre el llibre i coses de la seva vida com a escriptor. Va dir-nos que als 14 anys va començar a escriure i als 18 va publicar la seva primera novela.

 

En relació a les nenes de la història (la Carla i la Tina) va dir que les dues eren igual de protagonistes i que a les dues els hi passen coses importants.
Va signar-nos tots els llibres
i va signar en el llibre d’escriptors

 

de l’escola.

Va respondre a les preguntes
que li vam preguntar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>