Opció Religió

D’acord amb la normativa vigent, l’ensenyament de la religió té caràcter optatiu per als alumnes i és d’oferta obligatòria per als centres.
El centre ha d’oferir la possibilitat d’optar a rebre l’ensenyament de la religió als alumnes, mitjançant el full de preinscripció o una declaració d’acord amb el model “Declaració sobre l’opció per rebre l’ensenyament de la religió o l’atenció educativa alternativa per als alumnes de nou ingrés en el centre” (educació infantil, educació primària, ESO o batxillerat), segons l’etapa educativa que correspongui.

Els pares o tutors legals dels alumnes, per iniciativa pròpia, poden modificar l’opció feta comunicant-ho per escrit al director o directora del centre abans de l’inici de cada curs.