USEE- Hem acabat l’espantaocells

Què contents que estem! Ja hem acabat l’espantaocells de l’escola i ha quedat súper xulo!

Tots els alumnes varen donar idees per com confeccionar-lo i quin material utilitzar. Una vegada decidits, cadascú va portar el material de casa: una camisa vella, una pilota punxada per fer el cap, un tros de tela per la cara, el cap de tela de la fregona per fer els cabells, un barret, etc.

Una vegada llest, hem avisat al nostre conserge Jose Luis perquè el planti a l’hort. I aquí el tenim, protegint el nostre estimat hort!! Esperem que us agradi!